Re: Krótka piłka: kabel sieciowy

Autor: Juliusz 'Julas' Gonera <julas_at_no.junk.toya.net.pl>
Data: Fri 27 Aug 2004 - 11:13:40 MET DST

Andrzej P. Wozniak wrote:

> 6 cm czy 6 mm?

cm oczywiście ;)

> Wtyczka bez osłonki po przekątnej ma ponad 13 mm. W przypadku ścianki
> działowej otwór
> przebiłem śrubokrętem, a rozwierciłem nożyczkami. ;-)

Na razie wstzymałem się z zakupem kabla, bo tam gdzie chciałem go kupić
nie mieli żadnych innych podzespołów jakie chciałem kupić do nowego
kompa. A nie będę jechał przez pół miasta po jeden kabel.
A problem ze ścianami u mnie polega na tym że są w nich strasznie twarde
cegły...

--
  (__||___||__)|_|_||___) @toya.net.pl | ICQ: 64994211