Re: Monitory CRT 17" - Samsung SM797DF vs. Philips 107P50

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 19:49:54 MET DST

Proces Grzegorz Różański <radmor@tenbit.pl> zwrócił błąd:
> [...]
> w kierunku srodka bedziesz mial blizniaczy jasny pasek tez szerokosci ok 1
> cm i tak z kazdej krawedzi... Przeszkadza to i to bardzo, ale ja sie
> przyzwyczajam powoli. W tym LG efekt ten byl bardzo maly w porownaniu do
> samsunga, w zasadzie to w zadnych innych monitorach nie jest to takie
> przerazajace. Jak bedziesz sobie ogladal go w sklepie np to zrob to co
> napisalem powyzej, a do tego na ciemnym pulpicie porozrzucaj sobie przy
> krawedziach jakies ikonki, okob nich bedziesz mial rowniez jasne plamy.
> Niestety patrzylem na inny egzemplarz i to samo, w 795DF tez... :/

To może przeszkadzać, ja osobiście nie patrzyłem za bardzo na ten efekt.

> Wymienialem moj egzemplarz tez ze wzgledu na moire. Trzeba dobrze sprawdzic
> sobie zanim sie zdecydujesz, bo malo kiedy to widac, ale np wlaczalem sobie
> Pro Evolution Soccer i na zielonej trawie w ruchu bylo to strasznie widoczne
> i myslalem, ze mnie krew zaleje, bo nie dalo sie wyregulowac. Drugi
> egzemplarz juz byl o wiele lepszy pod tym wzgledem, wiec go zostawilem w
> koncu.

One mają pewne możliwości regulacji, naprawdę się nie dało?

> Oprocz tych wad to monitor jest na prawde ok, nawet bardzo, dlatego
> postanowilem sie przyzwyczaic do tych duchow na ekranie. Sam design jest
> rewelacyjny, strasznie mi sie fajnie na niego patrzy, bo ramki wokol szkla
> sa minimalnej szerokosci, przyciski po bokach i swietne wrazenie to robi,
> jak wspomnialem wyzej, jak panel LCD.

Całkiem przyjemny.

> Zdecydowalem sie na samsunga, bo byl najlepszy, ale jak zaczynalem myslec o
> kupnie to myslalem, ze kupie cos z czego bede w pelni zadowolony, a za ta
> cene sie nie da.

IMO też, ja się w końcu zdecydowałem na LCD, a z CRT to czegoś poniżej 1000
zł raczej nie ruszam. Oczywiście gdybym musiał to bym wziął, ale ze
świadomością że coś tam będzie przeszkadzać.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze