Re: Monitory CRT 17" - Samsung SM797DF vs. Philips 107P50

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 19:49:55 MET DST

Proces Przemysław Ryk <przemek_ryk@post-kropka-.pl> zwrócił błąd:

> Wiesz - chodzi mi o to, czy krawędzie obrazu będą w postaci prostej
> linii, czy też może raczej fali. Mam tak na swoim - fakt, że już
> kilkuletnim - 753DF AFAIR...

Fali to nie będzie - razczej jedno wygięcie. Cóż, od CRT w ogóle trudno się
spodziewać bardzo dobrej geimetrii, tego nie przeskoczysz. Ja widziałem
spore różnice pomiędzy egzemplarzami - w Samsungu też. To nie jest takie
ważne do zastosowań domowych, które wymieniłeś. Oczywiście jeśli pracujesz
zwykle przy LCD to pozostanie pewne niezaspokojenie...

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze