Re: Nagly zanik pradu - UPS winny czy zasilacz.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 19:49:53 MET DST

Proces Mike <mikie@blow.spam.away> zwrócił błąd:
> Jak kupowalem UPS-a to patrzylem na to czy potrafia podniesc napiecia do
> wartosci nominalnej bez angazowania baterii (i tym samym przechodzenia w
> stan zasilania bateryjnego) - uklad AVR.
> Chyba warto bylo :P

Raczej tak, oczywiście wahnięcia mogą być poza zakresem regulacji w AVR,
UPSy się róznią pod tym względem. Ja do miejsca "wahliwego" wybrałem
Fideltronika 500 i 1000, spisują się dobrze. Sam wziąłem za cenę tego
Fideltronik tego APC, sądząc że wystarczy. No i długo wystarczał...

> Mam Chiefteca 360W (komp P4 2.8E, 1 dysk, 1 cdrw, radeon9200) i UPSa 350VA
> (210W) - wpialem do niego komputer plus monitor LCD. Zadnych problemow.
> Moze UPS jest cos z lekka walniety? Albo nie przystosowany do pracy z
> zasialczem z PFC (moge sie mylic i moze to nie miec zwiazku)?

O, Tobie wystarcza. No proszę, muszę jednak przetestować z innym
zasilaczem. Albo pomyślę o jakimś z AVR. Na allegro trochę ich jest.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze