Re: Monitory CRT 17" - Samsung SM797DF vs. Philips 107P50

Autor: Grzegorz Różański <radmor_at_tenbit.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 10:44:45 MET DST

Użytkownik "Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> napisał w wiadomości
news:vcpq3ya1o95v.dlg@saiko.pl...

> To może przeszkadzać, ja osobiście nie patrzyłem za bardzo na ten efekt.

Nawet przeszkadza, ale mozna sie przyzawyczaic... A w tych monitorach nie da
sie nie patrzyc na ten efekt, tez nigdy nie zwracalem na to uwagi, ale tym
razem sie nie dalo

> One mają pewne możliwości regulacji, naprawdę się nie dało?

W tym jednym egzemplarzu, ktory mialem wlasnie nie, efekt byl za duzy do
wyeliminowania, w drugim juz bylo ok po wyregulowaniu, to ten na ktory teraz
patrze :]

> IMO też, ja się w końcu zdecydowałem na LCD, a z CRT to czegoś poniżej
1000
> zł raczej nie ruszam. Oczywiście gdybym musiał to bym wziął, ale ze
> świadomością że coś tam będzie przeszkadzać.

No niestety, a CRT 17" za ponad 1000 to ja juz bym nie bral... LCD za tyle
sie nie kupi, wiec pozostaloby czekac :]

pozdrawiam