OT: komputronik i reklamacje

Autor: azbest <adamzz5_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 16:38:35 MET DST

Witam!

Wymienialem tam ostatnio czesc (plyta glowna Asus P4P800 DL) i zajelo to
serwisowi 3 tygodnie i 1 dzien, a DHL pomylil przy wysylce miasta, ale
to inna historia.

Czy mozecie powiedziec jak Was obsluguje ten sklep ? K....wa, czy to juz
standard - kupic nowa czesc, a o tej zapomniec i sprzedac jak kiedys
przyjdzie z powrotem ? Jak w takim razie maja funkcjonowac firmy
sprawujace opieke informatyczn nad innymi. Plyta to rozumiem, kazda sie
kiedys przyda, a jak mi np walnie router za xxxx PLN...? Kupic nowy...?

Czy moze ktos wie jak dziala komputronik "od srodka" i moglby sie
podzielic informacjami ? Jestem ciekaw, czy potwierdza sie moje
przypuszczenia odnosnie tego sklepu.

dzieki wielkie za wszelkie komentarze