Re: OT: komputronik i reklamacje

Autor: Marcin I. <m.i_at_beztegotxtpoczta.fm>
Data: Fri 13 Aug 2004 - 09:10:28 MET DST

Odpowiem wszystkim.

Wyglada to tak, np w poniedzialek wysylasz karte jako uszkodzona, w wtorek
przyjezdza do firmy, czasem dosc pozno, nastepnego dnia ( zalezy czy jest
czas ) sprawdza sie karte ( pol biedy jak nie dziala, gorzej jak nie
dziala prawidlowo z taka i taka konfiguracja - trzeba na tym posiedziec. )
jezeli osoba ktora ja sprawdza stwierdzi ze faktycznie nie dziala
przygotuje ja do wysylki do dystrybutora/seriwsu, zapewne jest wysylana w
czwartek. W piatek tez nie wiadomo o ktorej godzinie trafia do
dystrybutora, a ze to piatek i trzeba uporzadkowac bierzace sprawy karta
jest tylko odbierana i lezy sobie do poniedzialku. W poniedzialek ktos sie
tym zajmuje lub nie, jezeli karta nowa jest na stanie ( a moze uda sie ja
naprawic ) jest wysylana powiedzmy w wtorek. W srode przyjezdza do sklepu.
W czwartek jest wysylana do klienta. W piatek masz ja na stole. Minelo ok
10 dni w opcji wymiany na nowa, a jak by policzyc czas gdzie faktycznie
karta jest naparwiana? Nie zdajecie sobie sprawy ile to czasu zajmuje.

sie rozpisalem... eh

--
Pozdrawiam