Radiatory na grafice

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 16:48:36 MET DST

Mam pytanie odnoscnie radiatorkow na pamieciach grafiki. Model jak w sigu
podkrecony jak w sigu. Nie mam obecnie zadnych radiatorow i zastanawiam sie
na zalozeniem poniewaz pamieci po pewnym czasie gry czy benczmarka poprostu
parza! Kostki to Hynixy 4ns wiec wg specyfikacji (o ile nic nie
przekrecilem) powinny pracowac na 250mhz no i zakladam ze dalej da sie cos
jeszcze wykrecic. Znalazlem jakies 2 stare radiatory na chipset ktore
zakupilem w komplecie do czegos tam. Pociolem ladnie i uzyskalem 8
radiatorkow. I tu moje pytanie: Czy lepiej zalozyc to radiatory ( ok. 9cm2
powierzchni) czy pociac moj stary radiator od procka na 8 radiatorkow i
zalozyc je. Kazdy z nich bedzie mial ok 80cm2 powierzchni. Dodatkowo na
grafice che umiesci wentylator 8x8 ktory dmuchal by na karte "z boku" czyli
lezal by na gornej krawedzi karty. Wszystkie radiatory sa aluminiowe z tym
ze te mniejsze pomalowane farba (od nowosci). Czy mniejsze spokojnie
wystarcza czy jednak warto zalozyc te duze?? Wiem ze z tej karty nie zrobie
radka x800 ale narazie trzeba sobie jakos radzic:))

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP 1700+@2114mhz + 2x 256MB Twinmos @ CL 2 ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@299/236 ]