Re: komputronik i reklamacje

Autor: krimisek <krimisek(no_spam)_at_wp.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 16:58:28 MET DST

> dzieki wielkie za wszelkie komentarze

Osobiscie mi bardzo podoba sie ten sklep. Maja wzglednie niskie ceny i duzy
asortyment. Zamowienia zawsze szybko do mnie dochodza, a serwis naprawde mi
sie spodobal. Wyslalem kiedys solteka bo mi bios padl i odeslali plyte po
niecalych 14 dniach roboczych. Niestety sflashowali bios prawdopodobnie od
wersji bez audio bo za chiny ludowe nie moglem go uruchomic. (moze sie
zdarzyc wpadka) Odeslalem znowu i po znowu niespelna 14 dniach roboczych
otrzymalem plyte spowrotem. Wtedy juz wszystko git. Sprzedalem plyte
kumplowi i w pierwszy dzien jego megabajt zrobil sobie z niej grilla.
Odeslal plytke do nich i znowu po terminowym czasie odeslali mu nowke!!! Na
nowej gwarancji. Tylko ze kumplowi znowu padl bios:(

--
[ Abit NF7-S + Athlon XP 1700+@2114mhz + 2x 256MB Twinmos @ CL 2 ]
[ LG FLATRON 795FT Plus + Radeon 9000pro 64MB 128bit@299/236 ]