Re: komputronik i reklamacje

Autor: maniakati <ati_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 12 Aug 2004 - 16:50:10 MET DST
Message-ID: <cfg03s$c23$1@atlantis.news.tpi.pl>

Uzytkownik "azbest" <adamzz5@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci
news:cffvuf$56l$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam!
>
> Wymienialem tam ostatnio czesc (plyta glowna Asus P4P800 DL) i zajelo to
> serwisowi 3 tygodnie i 1 dzien, a DHL pomylil przy wysylce miasta, ale
> to inna historia.
>
> Czy mozecie powiedziec jak Was obsluguje ten sklep ? K....wa, czy to juz
> standard - kupic nowa czesc, a o tej zapomniec i sprzedac jak kiedys
> przyjdzie z powrotem ? Jak w takim razie maja funkcjonowac firmy
> sprawujace opieke informatyczn nad innymi. Plyta to rozumiem, kazda sie
> kiedys przyda, a jak mi np walnie router za xxxx PLN...? Kupic nowy...?
>
> Czy moze ktos wie jak dziala komputronik "od srodka" i moglby sie
> podzielic informacjami ? Jestem ciekaw, czy potwierdza sie moje
> przypuszczenia odnosnie tego sklepu.
>
> dzieki wielkie za wszelkie komentarze

poczytaj archiwum grupy a zobaczysz ze i tak miales szczescie, ale ponoc
proline jest jeszcze gorszy
Received on Thu Aug 12 16:55:14 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Aug 2004 - 17:51:11 MET DST