Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 14:05:41 MET DST

Użytkownik "gear" <gear@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cfab8n$6gm$1@atlantis.news.tpi.pl...
> To podaj dokładny przykład jakiegoś sprzętu (marka, model), który gdzieś
> kosztuje x a w MM 1,2x.

Niestety MM nie chwali się cenami na swojej stronie www ... Ciekawe
dlaczego? :P
Wielokrotnie widziałem taką przebitkę w MM.
Kiedyś kupiłem dysk WD byłem w okolicach MM wstąpiłem i ten dysk był o 20%
droższy od tego co ja kupiłem. Specjalnie sprawdziłem PN. Lubię od czasu
do czasu się tak dowartościować i idę popatrzeć ile coś jest droższe w MM
więc wiem co pisze.
A drobne rzeczy to już nieraz mają cene całkiem z kosmosu.

> W MM nie kupowałem na raty, ale kupiłem w takim systemie 3x0% rower w
Gia...
> Ten sam rower w innych sklepach kosztował dokładnie tyle samo. Całość
> wyniosła 3x0% plus 20 zł ubezpieczenia kredytu.

Jeżeli ktośdaje kredyt "za darmo" tzn że da się kupić to taniej.

pozdrawiam
P.