Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: gear <gear_at_poczta.fm>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 13:18:12 MET DST

Użytkownik "gg" <np.osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:cfaara$4gr$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Idzisz do jednego sklepu i mozesz kupić produkt A za 1000zł.
> Idziesz do MM i mozesz kupić ten sam produkt A ,UWAGA! w promocyjnej cenie
> za jedyne 1200zł na raty bez odsetek!!!! HURRRA!
>
> Co wybierasz? Ty produkt A w MM za 1200zł z tym że płacisz za niego po
> 100zł/mc 12 rat. RAZEM:1200zł
> Ja wybieram ten sam produkt za 1000zł z tym że płacę od razu kartą/gotówką
> w sklepie "za rogiem".

To podaj dokładny przykład jakiegoś sprzętu (marka, model), który gdzieś
kosztuje x a w MM 1,2x.

W MM nie kupowałem na raty, ale kupiłem w takim systemie 3x0% rower w Gia...
Ten sam rower w innych sklepach kosztował dokładnie tyle samo. Całość
wyniosła 3x0% plus 20 zł ubezpieczenia kredytu.

pzdr
gear