Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: Piotr Wądołowski <wadolop_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 14:29:10 MET DST

gg wrote:

> Niestety MM nie chwali się cenami na swojej stronie www ... Ciekawe
> dlaczego? :P
> Lubię od czasu
> do czasu się tak dowartościować i idę popatrzeć ile coś jest droższe w MM
> więc wiem co pisze

   Pewnie dlatego, że to 20 dużych sklepów,każdy ma dużo artykułów i w
każdym z nich są ceny różne od innych. Te same ceny są tylko w okresie
"gazetek". Znudziłbyś się w trakcie dowartościowywania się. Poza tym
fajniej dowartościowywać się "na żywo". Można też pogadać sobie ze
sprzedawcą i pokazać mu jakim jesteś Mastahem.
   Jakiś miesiąc temu miałem przyjemność kupić maxtora 6Y120PO za 399,-
Wyobraź sobie - na 15 rat bez oprocentowania i pierwszej wpłaty. Ceny
tego dysku wtedy (euro po 4,85) w sklepach były TAKIE SAME.
Mocno się wtedy dowartościowałem. Ale pewnie mnie obrobili.

> więc wiem co pisze.

Naprawdę?

> A drobne rzeczy to już nieraz mają cene całkiem z kosmosu.

Tjaaaa..... Jak drobne?

> Jeżeli ktośdaje kredyt "za darmo" tzn że da się kupić to taniej.

Proszę cię, połóż się i poleż. To powinno dobrze Ci zrobić. Skuteczne są
też kompresy i tłumacz z polskiego na polski, który przetłumaczy
Ci,szanowny gg co jest napisane w postach.

Pozdrowienia! I do szybkiego wyzdrowienia.

-           Mainboard MSI 6580 (845pe + ICH4); Intel Celeron 1,7 GHz   -
- 128+256DDRAM Spectec; Prolink fx 5700le 128MB/128bit (pv-n36xa(128kd)-
-   LG GCE 8400B; LG GDR 8162B; maxtor 6Y 120 PO; maxtor 2FO 040 JO;   -
-          chaintech ATX 1136H 360W, HP 845c, Epson 1260 photo         -