Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: gear <gear_at_poczta.fm>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 14:30:12 MET DST

Użytkownik "gg" <np.osoba@microsoft.com> napisał w wiadomości
news:cfadn4$hmr$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Niestety MM nie chwali się cenami na swojej stronie www ... Ciekawe
> dlaczego? :P

Wiesz dlaczego? Dlatego, że każdy sklep może mieć inne ceny. Sklepy znajduja
się w różnych rejonach kraju, rózne zapotrzebowanie na marki, modele.

> Wielokrotnie widziałem taką przebitkę w MM.
> Kiedyś kupiłem dysk WD byłem w okolicach MM wstąpiłem i ten dysk był o 20%
> droższy od tego co ja kupiłem. Specjalnie sprawdziłem PN. Lubię od czasu

Akurat twardych dysków najwięcej się w MM nie sprzedaje. Z Twojej wypowiedzi
wynika, że wszystko jest o 20% droższe, co jest oczywistą nie prawdą. Podaj
jakiś przykład z tv z niższej półki.
Cena artykułów przed kredtytem 0% i w trakcie jest taka sama. Można nie
lubić MM, ale jedno trzeba przyznać, to dzięki takim sklepom mniejsze sklepy
zaczęły obniżać ceny. Tak jak ktoś napisał, jak duża sieć sklepów to stać
ich na pokrycie oprocentowania, bo przecież to nie bank kredytuje. Zauważ,
że salony samochodowe zaczynają robić tak samo - kredyt 30/70.
Ja sam nie kupiłem i nie kupię w takim sklepie części komputerowych ale nad
monitorem bym się zastanowił, jeżeli jeszcze byłby kredyt 3x0%.

pzdr
gear