Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: gg <np.osoba_at_microsoft.com>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 12:33:43 MET DST

Użytkownik "Piotr Wądołowski" <wadolop@o2.pl> napisał w wiadomości
news:cfa1ge$gia$1@atlantis.news.tpi.pl...
> To idź do Media i sprawdź. Jak jesteś bogolem i stać Cię na
> modernizację sprzętu za gotówę to powodzenia. Ja w Media kupuję, bo nie
> mam kapuchy na sprzęt za pieniążki.
>
> A raty rzeczywiście są na 0%. Bez gotówki i odsetek. Prośba, sprawdź co
> mówisz, bo bredzisz.

Jesteś naiwny aż do bólu. Odsetki masz już wliczone w cene towaru. Nie
wiedziałem że ktoś jeszcze daje sie na to nabierać.
Może jeszcze wierzysz w tą reklamę, że płacą pierwszych 6 rat za Ciebie
jak weźmiesz kredyt na 36 miesięcy? (zdaje sięże takie cośteż już
słyszłałem). Przecież nikt nie dokłada do interesu.
Po prostu ten sprzęt jet tyle droższy że opłaca im się tak sprzedawać.

Dowolny sprzet z MM jestem w stanie znaleźć okolo 20% taniej w innych
sklepach. A na sprzęt komputerowy to już na pewno. Sprawdziłem to
wielokrotnie. Dysk np normalnie po 250zł w MM jest za 300zł dokłądnie ten
sam PN.

Czyli dostajesz kredyt oprocentowany na 20%. Nieźle co?

> Ci na doskonałym odwzorowaniu kolorów, wtedy to tylko lcd. Wygoda
> użytkowania to wielka zaleta lcd-eków. Obraz nie mruga i jest
> perfekcyjnie ostry w każdym punkcie obrazu.

Tia.... Szczególnie w tym wypalonym pikselu masz perfekcyjny i ostry...

pozdrawiam
P.