Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: Piotr Wądołowski <wadolop_at_wytnijto.o2.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 12:53:32 MET DST

gg wrote:

> Użytkownik "Piotr Wądołowski" <wadolop@o2.pl> napisał w wiadomości

> Jesteś naiwny aż do bólu. Odsetki masz już wliczone w cene towaru. Nie
> wiedziałem że ktoś jeszcze daje sie na to nabierać.

<ciach>
Powiem ci coś jeszcze, NIE wlicza się odsetek w cene towaru. Niesamowite
nie? A dlaczego? Bo promo zero procent jest tylko raz-dwa razy w roku. I
wiesz kiedy? Wtedy, gdy jest total posucha. Czyli w np. wakacje. Wtedy
MM robi obrót a reszta leży i kwiczy. Odsetki zero procent powodują
wzrost sprzedaży.

A co do wliczania odsetek w ceny kredytów sprawdź ceny przed i po
wprowadzeniu zero procent.

> Dowolny sprzet z MM jestem w stanie znaleźć okolo 20% taniej w innych
> sklepach. A na sprzęt komputerowy to już na pewno. Sprawdziłem to
> wielokrotnie. Dysk np normalnie po 250zł w MM jest za 300zł dokłądnie ten
> sam PN.

<ciach>
Na przykład w internecie w firmie która znika po paru miesiącach i
siedzisz i płaczesz.

> Tia.... Szczególnie w tym wypalonym pikselu masz perfekcyjny i ostry...

<ciach>
Którym??

Przyjdź do MM i popatrz czy nie pozwolą ci sprawdzić twojego monitora na
obecność martwych pikseli. Możesz się zdziwić...

Pozdrowienia zwłaszcza dla gg!

-           Mainboard MSI 6580 (845pe + ICH4); Intel Celeron 1,7 GHz   -
- 128+256DDRAM Spectec; Prolink fx 5700le 128MB/128bit (pv-n36xa(128kd)-
-   LG GCE 8400B; LG GDR 8162B; maxtor 6Y 120 PO; maxtor 2FO 040 JO;   -
-          chaintech ATX 1136H 360W, HP 845c, Epson 1260 photo         -