Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 21:15:40 MET DST

Dnia Tue, 10 Aug 2004 12:33:43 +0200, gg napisał(a):

> Jesteś naiwny aż do bólu. Odsetki masz już wliczone w cene towaru. Nie
> wiedziałem że ktoś jeszcze daje sie na to nabierać.
> Może jeszcze wierzysz w tą reklamę, że płacą pierwszych 6 rat za Ciebie
> jak weźmiesz kredyt na 36 miesięcy? (zdaje sięże takie cośteż już
> słyszłałem). Przecież nikt nie dokłada do interesu.
> Po prostu ten sprzęt jet tyle droższy że opłaca im się tak sprzedawać.

trochę się mylisz, bo duże firmy stać na wiele i np. jak kupujesz
jakąś rzecz, to może ona być rozłożona na raty 0% - bo wyliczenie
końcowe - takie globalne, w którym bierze się pod uwagę okres
długofalowy i ew. wzrost sprzedaży - przyczynia się do opłacalności
takiego sposobu przyciągania klientów i sprzedawania towaru. Prawda,
jeżeli sklep jest mały (firma 20 osobowa) i robi "promocję", to
gwarantuję, że albo części są trefne, odzyskiwane, albo wszystko jest
wliczone w cenę... ergo: nie masz do końca racji. pzdr

--
$nie ślij listów via e-mail$