Re: Monitor bańka czy warto dopłacić do LCD. Jaki ?

Autor: Piotr Wądołowski <wadolop_at_o2.pl>
Data: Tue 10 Aug 2004 - 10:37:04 MET DST

gg wrote:

> Korzystanie z promocji w MM to imho frajerstwo. A wiara w tani kredyt bez
> odsetek to już jawna głupota.
<ciach>
> ps w MM to można sobie pooglądać sprzęt ale kupić coś okazyjnie jest tam
> prawie niemożliwe...

To idź do Media i sprawdź. Jak jesteś bogolem i stać Cię na
modernizację sprzętu za gotówę to powodzenia. Ja w Media kupuję, bo nie
mam kapuchy na sprzęt za pieniążki.

A raty rzeczywiście są na 0%. Bez gotówki i odsetek. Prośba, sprawdź co
mówisz, bo bredzisz.

IMHO są dwie strony użytkowania minitora.LCD do gier się nie nada, chyba
że Twoja karta obsługuje w 1280x1024@60/75Hz każdą gierkę, a o to nie do
końca łatwo. Zmiana rozdziałki w Lcd skutkuje gwałtowną zmianą jakości
obrazu. Co innego jeśli chcesz tylko pracować na monitorze i nie zależy
Ci na doskonałym odwzorowaniu kolorów, wtedy to tylko lcd. Wygoda
użytkowania to wielka zaleta lcd-eków. Obraz nie mruga i jest
perfekcyjnie ostry w każdym punkcie obrazu.

--
Piotr Wądołowski