Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 23:46:57 MET DST

Dnia Mon, 9 Aug 2004 23:12:21 +0200, DeJotPe napisał(a):

> własnie o to chodzi. ty masz maszynke do nakładania tekstur na wielokaty z
> TnL, a w miedzyczasie pojawiły sie 3 generacje programowych efektów
> teksturowych nazywanych pikse shaderami <- tego nawet nie możesz właczyć.
> Dodam że NFS:U chociazby z efektami PS2.0 i bez tych efektów to dwie różne
> gry...

widziałem screeny, ale światła, cienie mam dokładnie takie same...
detale nie są tak bardzo szczegółowe, ale nie narzekam, w końcu kartę
kupiłem dawno temu za 400 zł ;) Co do opisanych przez Ciebie nowości w
generowaniu grafiki, to przyznam, że widziałem cuda na kiju, ale mimo
wszystko gierka działa i bez wydawania 2000 zł na karty na których
testowano Dooma3 :) IMHO gdybym miał kartę za 500 zł + troszkę
mocniejszy procesor - czyli konfiguracja opisywana przez innych w tym
wątku, to myślę, że nie miałbym większych problemów z podkręceniem,
dlatego denerwuje mnie ten lament ;)

--
$nie ślij listów via e-mail$