Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 23:12:21 MET DST
Message-ID: <cf8pcc$1rq6$1@mamut1.aster.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik ".:JackNumber7:." <eatshit@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:c06lbepu8zjl.146s9o10qnm0y$.dlg@40tude.net...

> Nie twierdzę, że można wszystkie ustawienia (na moim kompie) dać w
> doomie na maksa,

własnie o to chodzi. ty masz maszynke do nakładania tekstur na wielokaty z
TnL, a w miedzyczasie pojawiły sie 3 generacje programowych efektów
teksturowych nazywanych pikse shaderami <- tego nawet nie możesz właczyć.
Dodam że NFS:U chociazby z efektami PS2.0 i bez tych efektów to dwie różne
gry...
z drugiej strony, podobno w doom3 tak tej roznicy nie ma. ale jak
lookniecz na screeny co jest na scianach tam, jakie są swiatła i inne
takie, a potem popatrzysz co masz u siebie, to bedziesz wiedzial czemu tak
szybko Ci to chodzi...
A bemchmark ci i tak da niezły wynik bo u ciebie to chodzi pod DX7
Received on Mon Aug 9 23:15:20 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 09 Aug 2004 - 23:51:09 MET DST