Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: .:JackNumber7:. <eatshit_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 23:42:58 MET DST

Dnia Mon, 9 Aug 2004 18:21:44 +0000 (UTC), Pafnucy napisał(a):

> Sorry, ale nie wierzę w to co tu wypisujesz. Mam prośbę. Odpal Dooma w
> tej rozdzielczości i zrób tak:

ok, kajam się... gierka chodziła bezbłędnie do czasu, aż się pojawiało
więcej detali - w stylu skomplikowany potwór w rozbudowanej
scenerii(1-przypisik)(wtedy stawała na poniżej 10 fps) ale przy
ustawieniach 1280x768 i wszystkich zaawansowanych w doomie na tak przy
antyaliasingu off (ustawienia high). Po ustawieniu gierki na 800x600
inne ustawienia j/w gierka śmiga b. przyjemnie. Oscyluje powyżej 22
fps. Tak więc honor po części zwracam... ale tak czy siak denerwuje
mnie lament, że gierki nie działają, skoro u mnie śmiga aż miło.
(1) tutaj widzę, że dysk się muli i być może jest to kwestia tego, że
pagefile jest na jedym HD z grą - wcześniej miałem na osobnych dyskach
i działało lepiej. Poza tym pamięc żre pamięć :) ale działa...
Przy czym stwierdzam, że jest to pierwsza gierka od czasu Deus Ex, z
którą mam problemy natury ogólnej (nie szczegółowej) ;) -- mimo
wszystko dobrze świadczy o programistach, że potrafią zrobić engine
dla starszych kompów...

--
$nie ślij listów via e-mail$