Re: Czy Doom3 na tym pójdzie?

Autor: DeJotPe <thejotpe_at_potcza.oent.pl>
Data: Mon 09 Aug 2004 - 23:57:08 MET DST
Message-ID: <cf8s0b$fs$1@mamut.aster.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

Użytkownik ".:JackNumber7:." <eatshit@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:o8ki4di1gmap.fj8lanigxnfw.dlg@40tude.net...

> widziałem screeny, ale światła, cienie mam dokładnie takie same...

u Ciebie są tekstury ze światłami i cieniami (okragłe białe krazki
"dodawane" do tekstury). tam to jest naprawde policzone, tak jakby to bylo
w realu + kolor jest nie 32bit a 64 lub 96 lub 128bit!
to co u Ciebie jest robiona jako "dodaj" tam jest robione przez programik
o dość długiej (zaleznej od wersji shaderów, ale dazy sie do zlikwidowania
wszelkich ograniczen) liczbie linni , z loopami i rozgalezieniami...
Received on Tue Aug 10 00:00:25 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 10 Aug 2004 - 00:51:08 MET DST