Re: Eizo L557 [monitor LCD]

Autor: archie <archie.am_at_qwp.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 23:03:04 MET DST

Dnia Fri, 16 Jul 2004 16:02:10 +0200, Wojciech Michalczuk
<wmichal@nie-spamuj.gazeta.pl> napisał:

> Monitor w zasadzie ma służyć do wszystkiego: Czytania tekstu,
> przeglądania Internetu, gier, filmów, grafiki... Jednym słowem: monitor
> uniwersalny.

Mam ten ekran i jest naprawde dobry. Obraz widać na takim samym poziomie
do kąta 170st. Matryca jest jednolicie podświetlona. Pełna regulacja
obrazu wraz z jasnością i kolorami. Jeśli sygnał jest podłączony analogowo
to jest automatyczne strojenie geometrii obrazu. Kilka trybów pracy -
sRGB, TEXT, PICTURE, MOVIE i CUSTOM. Smużenie praktycznie nie występuje.
Daje sie je zauważyć tylko w przypadku poruszania jasnego punktu na
czarnym tle. Co do "bad pixeli" to chyba EIZO uznaje do wymiany na nowy
egzemplarz w przypadku choćby jednego defektu matrycy (3 letnia gwarancja).

Używam tego ekranu w domu i jak dla mnie tyle opcji strojenia koloru (hue,
saturation, temperature) jest bezużyteczne. Mam włączony tryb sRGB i
kolory są "rzeczywiste".