Re: TNT2 pelna i Vanta

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 23:06:35 MET DST

> twierdzisz że cały problem jest zmyślony?
>
> że ostrzeżenia w instrukcjach są dla jaj?
Spotkałem się z ostrzeżeniami żeby do nowych płyt nie pchać kart które
są na AGP 1.0 (czyli chodzące maksymalnie w AGP x2, np TNT1). Karty
AGP ver. 2.0 (chodzące w maksymalnym trybie x4) nie stanowią problemu.
bo gdyby stanowiło to proble, to do nowych płyt nie moożnaby było
wsadzić takich kart jak Radeon 9100, czy wczesne wersje GeForce 4, a
to byłby prawdziwy LOL.

> (ciach)
>
> zamiast robić mgłę wojny, wyjaśnij mi najpierw to o co pytam powyżej
czy chodzi ci o to "no właśnie. brak x2"? Jeżeli tak to spieszę z
wyjaśnieniami, że riva TNT2 może chodzić w trybie AGP x4, więc nie
jest groźna dla nowych płyt.

> problem polega właśnie na tym że wchodzą
Czy jest dla ciebie problemem że np. TNT2, Geforce 1,2,3,4 chodzą na
nowej płycie? Problem jest taki żeby nie dopuścić do tego aby
użytkownik uruchomił kartę AGP ver. 1.0 (AGP x1,2) na nowej płycie.
Jak już wspomniałem takiej karty się nie da uruchomić ze względu na
inne wycięcia. Nie jest możliwe fizyczne wsunięcie karty typu Riva
TNT1 do portu w I875 ze względu na inne wycięcia.

--
Pozdr. Marcin