Re: Eizo L557 [monitor LCD]

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 23:17:39 MET DST

Niejaki archie twierdzi jakoby:

> Smużenie
> praktycznie nie występuje. Daje sie je zauważyć tylko w przypadku
> poruszania jasnego punktu na czarnym tle.

Nie grasz czasem? Nie wiesz, jak matryca ta spisuje się w szybkich fracj
FPP?

> Co do "bad pixeli" to chyba
> EIZO uznaje do wymiany na nowy egzemplarz w przypadku choćby jednego
> defektu matrycy (3 letnia gwarancja).

Hmm... Z tego co czytałem na jego temat nie spotkałem się z takimi
wanunkami... Z tego co czytałem, ma on matryce klasy 2, a w jej
przypadku, w przypadku monitora 17", do wymiany kierowane są monitory z
2-3 badpixelami... Chyba że Eizo rozszerza gwarancję.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//