Eizo L557 [monitor LCD]

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Fri 16 Jul 2004 - 16:02:10 MET DST

Witam.

W najbliższej przyszłości (na przykład jutro :>) mam zamiar kupić sobie
monitor LCD.
Na ten cel mogę przeznaczyć do 3000zł.
Monitor w zasadzie ma służyć do wszystkiego: Czytania tekstu,
przeglądania Internetu, gier, filmów, grafiki... Jednym słowem: monitor
uniwersalny.

Napotkałem wiele pozytywnych opinii na temat monitora Eizo L557
(http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=6907).
Czy są na tej grupie użytkownicy ww. monitora?
Jak spisuje się on w przypadku gier, a jak w przypadku grafiki?

Czy w tej cenie można nabyć jakieś inne porządne monitory? Zależy mi na
jak najlepszym odwzorowaniu kolorów, a w drugiej kolejności na dobrym
czasie reakcji.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//