Re: Eizo L557 [monitor LCD]

Autor: Red One <redone_at_chel.home.pl>
Data: Sat 17 Jul 2004 - 08:54:38 MET DST

> Mam ten ekran i jest naprawde dobry. Obraz widać na takim samym
> poziomie do kąta 170st. Matryca jest jednolicie podświetlona. Pełna
> regulacja obrazu wraz z jasnością i kolorami. Jeśli sygnał jest
> podłączony analogowo to jest automatyczne strojenie geometrii obrazu.
> Kilka trybów pracy - sRGB, TEXT, PICTURE, MOVIE i CUSTOM. Smużenie
> praktycznie nie występuje. Daje sie je zauważyć tylko w przypadku
> poruszania jasnego punktu na czarnym tle. Co do "bad pixeli" to chyba
> EIZO uznaje do wymiany na nowy egzemplarz w przypadku choćby jednego
> defektu matrycy (3 letnia gwarancja).

> [...]

witam
w sumie prawie wszystko sie zgadza. Poza jednym: smużenie jednak występuje i
dla mnie było ono widoczne- niestety tak to jest juz z matrycą MVA.
Gwarancja jest 5 letnia na monitory kupione od grudnia 2003.
Najlepszym wyborem w 17 Eizo był L567, ale niestety nie jest juz
produkowany.
Aha, miałem jednego pixela właśnie w L567 i niestety Eizo nie uznaje takiego
przypadku, podlegającemu wymianie.
Pozdrawiam

--
Red One powered by:
///AMD64 3200+MSI K8TNEO,ATI RADEON X800 XT PE, Eizo L685\\\