Re: komputer - modernizacja - duzo pytań

Autor: Magik <wladek_g_at_o2.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 23:25:27 MET DST

Uzytkownik "Radek K." <radek678@usun_to.wp.pl> napisal w wiadomosci
news:40E72028.C6D691E6@usun_to.wp.pl...

> Bardzo niedrogie Asrock, niedrogie Epox

jak dotad mialem do czynienia tylko z moja -> procompem, wiec nie wypowiadam
sie na temat jakosci tych dwóch ale mam pyt: jaka kwote musialbym
przeznaczyc na dobra stabilna plyte (podkrecanie raczej nie wchodzi w gre -
chociaz mile widziane takie opcje, tzn. jesli mozna regulowac
czestotliwosciami niezaleznie)

>chyba AGP 2.0 czyli 4x w takim wypadku na pewno zadziala bez problemow

czyli jakbym chcial kupic plyte np. na AGP x8/x4 to powinienem wymienic
takze karte (razem z reszta)??

pozdrawiam