Re: komputer - modernizacja - duzo pytań

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 23:41:00 MET DST

czemu odrazu zasilacz do wymiany ja mam 230W z Enlighta i nie sprawia
problemow

co do plyt mialem Asrocka niby dobre i stabilne nie mialem zwisow tlyko ze
po roku dzialania zwisl system a plyta sie joz nie obudzila

kupilem EPOXA 8rda+ i jestem pod wrazeniem OC, jakosci dzwieku z MCP i
dzialania, no i wyposarzenia plyty

co do AGP to 8x ma napiecie 1.5V takie posiada wiekszoc nowszych GFX
np moj GF2 to agp 4x a napiecie ma 1.5V tak jak 8x