Re: komputer - modernizacja - duzo pytań

Autor: Radek K. <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 15:10:12 MET DST

Magik wrote:

> jaka kwote musialbym
> przeznaczyc na dobra stabilna plyte (podkrecanie raczej nie wchodzi w gre -
> chociaz mile widziane takie opcje, tzn. jesli mozna regulowac
> czestotliwosciami niezaleznie)

Sprawdz sobie ceny asrock-ow w Komputroniku, pamietajac, ze w innych sklepach
powinno byc taniej. Powinny byc juz ok. 200 pln. Epoxa kupisz za 250-300 zalezy
od chipsetu, ale jesli chodzi o overclocking to bedziesz na pewno zadowolony.
Jesli planujesz o/c to moze rzeczywiscie lepiej plyte na nForce kupic ale to
IMO jedyny powod (stala czestotlieosc dla AGP/PCI). Ja mam Epoxa 8KRAI na KT600
i nie narzekam.

> czyli jakbym chcial kupic plyte np. na AGP x8/x4 to powinienem wymienic
> takze karte (razem z reszta)??

Powinna dzialac bez problemow jesli to 4x (2.0)

Pozdrawiam