Re: komputer - modernizacja - duzo pytań

Autor: Radek K. <radek678_at_usun_to.wp.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 23:07:52 MET DST

Magik wrote:

> chcialbym zakupic sobie Athlon XP barton ~2500 do tego RAM ~256 MB DDR +
> plyta.
> jaka plytke dobrac do takiego procka??? oczywiscie dobra ale niedroga :)

Bardzo niedrogie Asrock, niedrogie Epox

> czy
> zasilacz wytrzyma czy trzeba będzie kupic nowy ???

Na pewno musisz kupic nowy. Poszukaj w archiwum odpowiednich watkow bo jest ich
mnostwo, wystarczy z ostatniego tygodnia, ewentualnie miesiaca.

> mam zamiar jeszcze przez jakis czas uzywac wysluzonej rivki - czy beda
> jakies problemy z AGP?? nowe karty maja AGPx8 rivka chyba x2

chyba AGP 2.0 czyli 4x w takim wypadku na pewno zadziala bez problemow

> a slyszalem cos
> o innych napieciach zasilania ... ble ble ble
> ile moge dostac pieniazkow za sprzedaz plyty, procka i ramu??

sprawdz na allegro. Pamieci takie sa raczej w cenie.

Pozdrawiam.