Re: komputer - modernizacja - duzo pytań

Autor: red <red_at_redplanet.com>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 23:41:12 MET DST

Magik wrote:

> jak dotad mialem do czynienia tylko z moja -> procompem, wiec nie
> wypowiadam
> sie na temat jakosci tych dwóch ale mam pyt: jaka kwote musialbym
> przeznaczyc na dobra stabilna plyte (podkrecanie raczej nie wchodzi w
> gre -
> chociaz mile widziane takie opcje, tzn. jesli mozna regulowac
> czestotliwosciami niezaleznie)

Sporo ludzi posiada plyty ASRocka i nie narzekaja - wydaje mi sie, ze ze
stabilnoscia lepiej jak Epox. A jesli chicialbys juz cos firmowego i
niedrogiego to moze Asus A7N8X-X, za ok 340zl, spore mozliwosci
podkrecania, jedynie czego brak tej plycie to Dual-DDR. W kazdym badz
razie obojetnie jakiej plyty bys nie wybieral to kupuj na chipsecie
nForce2.

> czyli jakbym chcial kupic plyte np. na AGP x8/x4 to powinienem wymienic
> takze karte (razem z reszta)??

Riva powinna dzialac na nowej plycie.

--