Re: celeron 2.4 czy athlon 2000 xp

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 22 Jun 2004 - 17:16:15 MET DST

> co wy sie tak tych celeronów czepiacie?

To jest prawda a nie czepianie się, ogólnie rzecz biorąc celki nie
nadają się do najnowszych gier.

> http://www.tomshardware.pl/cpu/20030217/cpu_charts-23.html
>
> proszę - oto artykól w którym widać ze do _athlona_ 1,4 mozna porównac
> celerona 2,0 a nie 2,4 (test 3D pod DX8) wiec sie nie czepiajcie i nie
> piszcie bzdur tylko dlatego, ze bardziej lubicie AMD lub ATi
Tylko że ten A1400 był z pamięciami SDRAM i na starej płycie głównej a
celek na DDR i zdecydowanie nowszej technologicznie płycie. To są
przecież ogromne różnice !!! Na tym wykresie D1400 będzie
odpowiednikiem A1700+.

> http://www.tomshardware.pl/cpu/20030217/cpu_charts-25.html
>
> tutaj celeron 2,0 jest obok athlona 2400+

Ale to jest kodowanie do MP3, a mi cały czas chodzi o gry.
Popatrz sobie na to
http://www.tomshardware.pl/cpu/20030217/cpu_charts-22.html
A1333 wygrywa z cel 2000 a ten athlon jest na pamięciach SDR a celeron
na DDR