Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: FX <www_at_m.com.com>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 13:46:28 MET DST

jakis antywirus, a
> tu juz wymagania rosna bo jak wiadomo programy tego typu zamulaja system.
> Lepiej kogos "naciagnac" na wydanie wiekszej kasy niz potem odbierac
> telefony w stylu: "a ten wygaszacz ekranu mi wolno dziala" czy "filmy mi
sie
> juz nie mieszcza na dysku", lub "pozyczylem taka gre a ona mi nie chodzi"
> ;-)

a ja bym powiedzial ze prawie kazdy komputer robi sie z czasem wolny -
wystarczy zainstalowac duzo smieci albo niedefragmentowac dysku - tak jak
robi wiekszosc uzytkownikow,wiecej zalezy od konfiguracji

wedlug mnie idealna maszyna :) do wiekszosci zastosowan

Procesor 800+Mhz PIII
256+SDRAM RAM
Matrox g200
SB Live
Dysk 20-40GB
DVDROM
Zasilacz 250W

wedlug mnie full wypas :)

zalety : tani,cichy,ekonomiczny - taki sprzet mozna juz naprawde tanio
kupic - a skoro nie widac roznicy to po co przeplacac? :D

FX