Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 13:46:30 MET DST

In news:cb18sr$apr$1@nemesis.news.tpi.pl,
FX <www@m.com.com> typed:

> wedlug mnie idealna maszyna :) do wiekszosci zastosowan
>

> Procesor 800+Mhz PIII
> 256+SDRAM RAM
> Matrox g200
> SB Live
> Dysk 20-40GB
> DVDROM
> Zasilacz 250W
>
> wedlug mnie full wypas :)

troche lepszy laptop wystarcza mojej Kasi do prac biurowych, internetu,
ogladania filmow itp. czyli konfiguracja jest OK do takich zastosowan.
biorac pod uwage chore ceny uzywanych pentium III, lepiej zlozyc nowego
kompa na plycie np Asrocka (wszystko zintegrowane na plycie: grafika,
muzyka, lan) do tego duron i 256MB ram, a dysk jakis 80GB. Z napedem COMBO
miescimy sie w cenie 1400PLN, a mamy sprzet nowy z gwarancja. Jesli
zastosujemy odpowiednie chlodzenie to bedzie to bardzo cichy sprzet :-)

> zalety : tani,cichy,ekonomiczny - taki sprzet mozna juz naprawde tanio
> kupic - a skoro nie widac roznicy to po co przeplacac? :D

zgadza sie ale takich nowych z gwarancja nigdzie sie nie kupi :-(

pzdr.
trzmiel