Re: [OT] Sens modernizacji sprzętu

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 13:31:35 MET DST

In news:cb17lc$818$2@atlantis.news.tpi.pl,
FX <www@m.com.com> typed:

> Ten post polecam wszystkim "maniakom" którzy się własnie zastanawiają
> co wymienić w kompie :) - może lepiej kupić jakiś używany zabytek ? :)

jesli ktos potrzebuje tylko i wylacznie maszyny do pisania to stary rupiec
do tego wystarczy. tylko spotkalem sie juz z ludzmi ktorzy chcieli maszyne
do pisania i gdy stanal przed nimi jakis P133 z 64MB ram zaczeli robic
obszerne prezentacje ze zdjeciami w power poincie i tu zaczynaly sie
problemy. Dlatego jesli ktos ze znajomych prosi mnie o zlozenie kompa staram
sie szczgolowo okreslic jego potrzeby co do danego sprzetu. Jesli w gre
wchodzi surfowanie po internecie to od razu przydalby sie jakis antywirus, a
tu juz wymagania rosna bo jak wiadomo programy tego typu zamulaja system.
Lepiej kogos "naciagnac" na wydanie wiekszej kasy niz potem odbierac
telefony w stylu: "a ten wygaszacz ekranu mi wolno dziala" czy "filmy mi sie
juz nie mieszcza na dysku", lub "pozyczylem taka gre a ona mi nie chodzi"
;-)

pzdr.
trzmiel