Re: Koniec monitora ?

Autor: Dariusz <darekzal_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Sat 19 Jun 2004 - 13:37:37 MET DST

Loki_p <loki_p@WYTNIJTOo2.pl> napisał(a):

> Mam problem z monitorem:
> KFC Smile 15"
> Od pewnego czasu wyświetlany obraz staje się żółty lub niebieski. Na
> początku trwało to kilka sekund i wracało do normy. Pomagało
> rozmagnesowanie. Teraz stan ten trwa do kilkunastu minut.
> Obraz jest czytelny tylko wygląda jakby był wyświetlany przez żółty lub
> niebieski filtr. Wszystkie kolory mają odcień żółty lub niebieski?
>
> Co może być tego przyczyną?
> Czy opłacalna jest naprawa?
>
> Z góry dzięki za pomoc.

  Mam ten monitor już 4 rok, u mnie te objawy wystąpiły zaraz po zakończeniu 3
letniego okresu gwarancji. Są to typowe objawy tzw "zimnych lutów". Naprawa w
serwisie to ok. 50 zet. lub jeśli potrafisz to trzeba poprawić luty na płytce
umieszczonej na cokole kineskopu, dla osoby umiejącej lutować to pestka. Ja
polutowałem i obraz mam OK.
  Pzdr
  Dariusz