laptopy - pytania...

Autor: Soonic <soonic_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 01:16:00 MET DST

witam

mam kilka pytan, moze ktos mi pomoze...
1) Jak to jest z ta tech. Centrino? poczytalem troche o niej i wiem o co
mniej wiecej chodzi, ale czy warto, jak to jest w praktyce? (mniejszy procek
ale dluzej batreria trzyma itd.)
2) Szukam laptopa z matryca nie mniejsza niz 15", na co powinienem zwrocic
uwage w matrycy aby miec zywe kolory i swiecila mi jak najdluzej. Sa rozne
odmiany teraz nie wiem ktora wybrac bo nie znam sie na tych parametrach.
3) Czy jak laptop nie ma gniazda PS/2, to myszke i klawiature moge podlaczyc
pod USB? (nigdy tego nie robilem takze nie wiem czy sa nawet przejsciowki).
4) jak to jest z kupowaniem laptopa na allegro? Generalnie boje sie kupic
uzywany, ale rozwazam takie rozwiazanie jak np. ktos sprowadzil z USA nowy i
gwarancje mozna zaktualizowac u producenta w Polsce. Nadal to jest taniej
niz w sklepie.

prosze o odp.
pozdrawiam
soonic