Re: problem z dyskiem :-(

Autor: AT <rumcajs78_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 01:27:59 MET DST

Użytkownik "Hipcio" <romeo19x@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:cani4t$hs8$1@mamut1.aster.pl...
> W pierwszej kolejności chciałbym jakoś odzyskać dane z mniejszego dysku
.
> Później będę testował inne konfiguracje . Chciałabym dodać ze gdy
próbowałem
> podłączyć inny dysk system/komputer ( w zależności od podłączenia taśm)
> ogóle nie wstawał ( po prostu gdy kumpel chciał coś przegrać z mojego
dysku
> nie udało nam sie podłączyć za żadne skarby , a ze odłączaliśmy segate
> później padała partycja na nim )

W pracy mam kompa Compaq w którym jest caviar 20GB i kiedyś chciałem
podłączyć swój dysk (segate 6 GB), a że w tym kompie taśma była tylko na
jeden dysk to przyniosłem swoją. Po podłączeniu obu dysków też mi komp nie
wstawał. Okazało się, że caviar musiał być podłączony do drugiej wtyczki
(na taśmie) a segate na tej "w środku". Na szczęście partycja przeżyła.
Może i faktycznie spróbować bez tego caviara?

pozdr

--
AT