Re: laptopy - pytania...

Autor: Marcin 'Koroner' Baj <wizzard-cut-me-_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 11:21:00 MET DST

Użytkownik Soonic napisał:
> witam
>
> mam kilka pytan, moze ktos mi pomoze...
>
> 3) Czy jak laptop nie ma gniazda PS/2, to myszke i klawiature moge podlaczyc
> pod USB? (nigdy tego nie robilem takze nie wiem czy sa nawet przejsciowki).
Bez problemu podłączasz klawiaturę USB i takąż myszkę. Niektóre
klawiaturki USB mają wbudowany HUB USB i wtedy do niego podłączasz mychę
   (przydaje się zwłaszcza jak laptop ma 1 port USB, widziałem takie)
> 4) jak to jest z kupowaniem laptopa na allegro? Generalnie boje sie kupic
> uzywany, ale rozwazam takie rozwiazanie jak np. ktos sprowadzil z USA nowy i
> gwarancje mozna zaktualizowac u producenta w Polsce. Nadal to jest taniej
> niz w sklepie.

Trochę NTG, ale jak już odpowiadam ;)
Znajomy kupił, pojechał po sprzęt przez pół Polski... Na miejscu
wszystko było OK (niestety nie ja to sprawdzałem). Po trzech dniach
zdechł dysk - na 1/3 dysku "wyrosły" bady, sprzedawca odmówił
"współpracy" twierdząc, że transakcja zakończona, kolega zepsuł, etc.
Żeby nie było wątpliwości - korzystam z Allegro, nikogo nie namawiam do
omijania aukcji z daleka. Mówię tylko że niezbędna jest daleko posunięta
ostrożność i rozwaga...

Powodzenia przy zakupie!