Re: laptopy - pytania...

Autor: BliSki. <BliSki-Wp-(NS_)-_at_wp.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 17:52:06 MET DST

"Soonic" wrote:
> mam kilka pytan, moze ktos mi pomoze...
> 1) Jak to jest z ta tech. Centrino? poczytalem troche o niej i wiem o co
> mniej wiecej chodzi, ale czy warto, jak to jest w praktyce? (mniejszy procek
> ale dluzej batreria trzyma itd.)

Warto.
Bedzie dłuzej chodził na bateriach i bedzie też cichszy,
bo nie będzie się tak nagrzewał.

> 3) Czy jak laptop nie ma gniazda PS/2, to myszke i klawiature moge podlaczyc
> pod USB?

Oczywiście że można.

> (nigdy tego nie robilem takze nie wiem czy sa nawet przejsciowki).

przejściówki są różne.
Możesz nawet kupic takie coś:
http://www.assmann.pl/towar.php?I=A-USB+DOCK
tu masz wszystko, wkładasz jedną wtyczkę USB do notka
a do tego wtykasz klawiature zewnętrzną (PS/2), myszke (PS/2),
LAN, drukarkę, coś na RS232 np telefon komórkowy.

niestety nie jest tanie na TME az 439zl :((((( :sciana:
sam na takie coś poluję, ale nie po tyle.

Jeżeli ten wynalazek będzie za drogi i nie chcesz kupować klawiatury
i myszki na USB, to możesz kupić przejsciókę z USB na PS/2 (key&mouse).

> 4) jak to jest z kupowaniem laptopa na allegro?

Jedna rada, trzeba uważać! :)

--
Pozdr, (R) BliSki. (tm)   m a i l:BliSki-Wp (at) wp (kropa) pl