Re: laptopy - pytania...

Autor: Olleo <Olleo_at_ctrlx.tlen.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 11:21:28 MET DST

> 1) Jak to jest z ta tech. Centrino? poczytalem troche o niej i wiem o co
> mniej wiecej chodzi, ale czy warto, jak to jest w praktyce? (mniejszy
procek
> ale dluzej batreria trzyma itd.)

bardzo warto - w notebooku procek ma drugorzedne znaczenie, a 2x dluzszy
czas pracy na bateriach + w drozszych modelach WiFi bije zwykle notebooki na
glowe

> 2) Szukam laptopa z matryca nie mniejsza niz 15", na co powinienem zwrocic
> uwage w matrycy aby miec zywe kolory i swiecila mi jak najdluzej. Sa rozne
> odmiany teraz nie wiem ktora wybrac bo nie znam sie na tych parametrach.

Wlacz sobie laptopa i popatrz. Wazne aby jak najmniejsza byla roznica w
jasnosci i kolorach miedzy gora wyswietlacza a dolem oraz jak najszerszy kat
widzenia w pionie i poziomie. Reszta jest w sumie nieistotna. Warto tez sie
zastanowic nad wyswietlaczem o podwyzszonej rozdzielczosci (cos ~1400x1000,
chyba XSGA)

> 3) Czy jak laptop nie ma gniazda PS/2, to myszke i klawiature moge
podlaczyc
> pod USB? (nigdy tego nie robilem takze nie wiem czy sa nawet
przejsciowki).

Mozesz, do niektorych notebookow i toreb na nie sa dodawane myszki na usb.

Zwroc tez uwage na wersje interface'ow - USB 2.0, Firewire, czytniki kart
itd.

--
Olleo