Re: znikajacy dysk

Autor: shadizar <shadizar_at_no-spam.op.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 22:28:20 MET DST

Saiko Kila wrote:

> Czy po restarcie zdarza sie, ze ten dysk jest nie wykrywany czy zawsze sa
> krzaki zamiast nazwy? Nagrywarka jest slave?
tak nagrywarka slave
nie wykrywany jest zawsze
tylko po tym jak "zniknie" po resecie nie widac go tylko krzaki i musze
wylaczyc komputer i ponownie wlaczyc i wtedy jest okej

> Rozumiem, ze kontoler raidowy nie jest w uzyciu?
nie nie na zwyklym IDE ATA

> Coz, mialem podobne objawy ale na zupelnie innej plycie (Asusa z P4). Jesli
> plyta nie jest walnieta to powodem moze byc slaby zasilacz (wiem, ze to
> nudne, ale prawdziwe). Co wiecej takie cos moze zupelnie zepsuc dysk, jak w
> moim przypadku (i to trzy razy). Jesli mozesz, to sprawdz komputer z innym,
> mocnym zasilaczem. Mozesz tez dodatkowo sprawdzic miernikiem napiecia w
> czasie pracy.
zasilacz mam dobry zapomnialem firmy, osobno kupywany nie "OEM"
w sumie dziwne bo jak wczesniej podlaczylem zamiast nagrywarki
drugi dysk czyli na kontrolerze dwa x 80GB to pracowaly
co prawda mialem tak tlyko jeden wieczor ale nie bylo zadnych objawow
> Zakladam, ze sprawdziles juz tasmy? Jesli problem zawsze jest z jednym
> dyskiem, to mozesz je zamienic miejscami.

dyski zamienialem, nie nie jest to rpoblem jednego dysku bo jak mowielem
podlaczalem nowy takze wyjety z folii

hmm tez myslalem juz o zasilaczu ale do tej pory sprawoal sie oki

hmm moze trzeba bedzie jednak kupic jakiegos firmowa "400"

--
regards
     sebastian