Re: Dysk z laptop mniejszy w Win niz pisze na obudowie

Autor: Piotr Kuć <SZUKAJ_W_STOPCE_at_nospam.invalid>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 22:28:22 MET DST

GeRaLt <mistrzpc@nie.chce.spamu.poczta.onet.pl> wrote in
news:cank6n$12ot$2@mamut.aster.pl:

> ogolnie to troche ntg
> co pokazuje chkdsk?

c:\2004-06-15>chkdsk
Typ systemu plików to FAT32.
Numer seryjny woluminu: 257A-1AEE
Trwa sprawdzanie plików i folderów...
Zakończono sprawdzanie plików i folderów.
System Windows sprawdził system plików i nie znalazł żadnych problemów.
    4 216 800 KB całkowitego miejsca na dysku.
      526 120 KB w 400 plikach ukrytych.
       11 936 KB w 2 571 folderach.
    3 450 844 KB w 43 998 plikach.
      227 896 KB jest dostępnych.

        4 096 bajtów w każdej jednostce alokacji.
    1 054 200 ogółem jednostek alokacji na dysku.
       56 974 jednostek alokacji dostępnych na dysku.

Ciekawe jest to "4 216 800 KB całkowitego miejsca na dysku", niby więcej
niż pokazuje w oknie Zarządzanie dyskami ale mniej niz pisze na etykiecie
dysku.

> czy zarzadnie dayskami pokazaloby partycje hibernacji?

Pirewsze słysze oczymś takim. Kiedy jakiś czas temu włączyłem hibernację,
to mi się utworzył w katalogu głównym ukryty plik hiberfil.sys o wielkości
96MB (tyle mam pamięci fizycznej).

--
Pozdrawiam,
Piotr Kuć