Re: znikajacy dysk

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 23:17:41 MET DST

Proces shadizar <shadizar@no-spam.op.pl> zwrócił błąd:

> nie nie na zwyklym IDE ATA

A wiesz, ze mozna podlaczyc dysk do tego kontrolera RAID? Jesli nie jest to
dysk z ktorego bootujesz to sie nie wahaj i sprawdz na nim. Oczywiscie
backupy robisz regularnie...?

> zasilacz mam dobry zapomnialem firmy, osobno kupywany nie "OEM"
> w sumie dziwne bo jak wczesniej podlaczylem zamiast nagrywarki
> drugi dysk czyli na kontrolerze dwa x 80GB to pracowaly
> co prawda mialem tak tlyko jeden wieczor ale nie bylo zadnych objawow

Moze sie gryza. Choc jak jak mialem problemy z zasilaczami i dyskami to
zawsze chodzil tez wlasnie naped CD. Mozesz w tej sytuacji sprobowac dac
nagrywarke jako master a dysk jako slave. Najlepiej sprawdz z napedem CD
innej firmy.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze