Re: znikajacy dysk

Autor: AT <rumcajs78_at_op.pl>
Data: Wed 16 Jun 2004 - 01:54:47 MET DST

Uzytkownik "shadizar" <shadizar@no-spam.op.pl> napisal w wiadomosci
news:canls1$2ru$1@elblag.elb.vectranet.pl...
> Saiko Kila wrote:

> dyski zamienialem, nie nie jest to rpoblem jednego dysku bo jak mowielem
> podlaczalem nowy takze wyjety z folii
>
> hmm tez myslalem juz o zasilaczu ale do tej pory sprawoal sie oki
>
> hmm moze trzeba bedzie jednak kupic jakiegos firmowa "400"

Moze to nie ma zwiazku ale moze spróbuj pozamieniac wtyczki zasilajace
dyski. Mialem kiedys taki problem: jak cos czytalem z fdd to mi sie
"odzywala" nagrywarka ( dioda odczyt ). Strasznie spowalnialo to
jakakolwiek operacje na dykietce - powodem bylo to, ze wtyczka zasilajaca
fdd byla podlaczona do wtyczki cdrw. Przerzucilem wtyk zasilajacy cdrw na
hdd i po klopocie.

--
AT