Re: format c:?

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 16:45:54 MET DST

Użytkownik "Przemek" <premier.2@usun.to.wp.pl> napisał w wiadomości
news:ca6bul$b2s$1@atlantis.news.tpi.pl...
> witam
> staram sie przekonac mojego starego, zeby przeinstalowal system (XP).
> Niestety nie ma na to ochoty. Jak mozna napisac jakis plik, zeby przy
> starcie systemu zrobil sie format c:? Wszystkie dane skopiowalem na
partycje
> D, wiec interesuje mnie, zeby zniknal tylko C. Wiem, ze pod 95/98 mozna
bylo
> napisac plik wsadowy do autoexeca, ale nie wiem, jak to zrobic pod XP. Za
> kilka dni wyjezdzam i najlepiej, jak bylby to plik z opoznionym zaplonem.
> [...]

No tak - 13 lat to ciężki okres w życiu człowieka.
O więcej bym cię nie podejrzewał. Fajnie będzie jak ty kiedyś będziesz
starym i twoj ukochany synulek ... no nie wiem ... wymaluje pentagram na
największej ścianie, gdy ty akurat będziesz nad morzem, albo wymyśli jakiś
sposób żeby szybko sprzedac twoj nowy samochod (że niby ukradli niedobrzy
cyganie). No w sumie fantazja nie zna granic. Może ktoś jeszcze cos
wymysli... zapraszam