format c:?

Autor: Przemek <premier.2_at_usun.to.wp.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 08:49:30 MET DST

witam
staram sie przekonac mojego starego, zeby przeinstalowal system (XP).
Niestety nie ma na to ochoty. Jak mozna napisac jakis plik, zeby przy
starcie systemu zrobil sie format c:? Wszystkie dane skopiowalem na partycje
D, wiec interesuje mnie, zeby zniknal tylko C. Wiem, ze pod 95/98 mozna bylo
napisac plik wsadowy do autoexeca, ale nie wiem, jak to zrobic pod XP. Za
kilka dni wyjezdzam i najlepiej, jak bylby to plik z opoznionym zaplonem.
Nie chce, zeby ojciec domyslil sie, ze to moja sprawka:)
Pomozecie ?

pozdrawiam