Re: Za szybki zegarek

Autor: Pe.Ka <crxn1972_at_tnmrgn.cy>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 16:52:03 MET DST

Dnia 2004-06-09 16:34, Użytkownik Marco napisał :

> Zaplanuj sobie co trzy dni przestawianie zegarka o 9 sekund - zajmie Ci to
> jakieś 6-8 sekund, więc dziennie wypadnie Ci 2 - 2,6(6), a jak poćwiczysz to
> moze nawet mniej. A pewnie za jakieś 3 lata zmienisz płytę główną i może
> twoja nowa umiejętność już się na nic nie przyda. Ewentualnie wystąpisz w
> Chwili prawdy jako najszybciej przestawiający czas w komputerze człowiek

:) Synchronizuje się sam co jakiś czas ale jak wcześniej napisałem to
leczenie objawów a nie przyczyny choroby. Ale może za dużo bym chciał :)
.
.
.
...chociaż puściłem synchronizację przed chwilą i przez parę godzin dnia
dzisiejszego nadgonił sekund 11. Cała moja teoria trójek wzięła w łeb :(

> Powiem szczerze że o wiele bardziej przeszkadzało by to mi niż procesorowi.
> W końcu zapłaciłeś za Athlona 2200+, a nie za jakieś ~1700+

1500+ się zgłaszał :) Dlatego zauważyłem i zdążyłem nawet z pretensjami
do sprzedawcy zadzwonić że nie ten procek założyli :). Gdyby nie to to
może do dziś bym szukał przyczyny zawieszania i pewnie bym do tej pory
wymienił zasilacz co by parę osób na grupie uspokoiło ;) ale nie usunęło
problemu.

Pozdrawiam

--
     _|_|_        //\   Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl     //\