Re: Za szybki zegarek

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Wed 09 Jun 2004 - 16:34:12 MET DST

Użytkownik "Pe.Ka" <crxn1972@tnmrgn.cy> napisał w wiadomości
news:ca6r05$i2n$2@opal.futuro.pl...
> Witam,
>
> Jaka może być przyczyna zbyt szybkiego chodzenia zegara systemowego?
> Zauważyłem niedawno że trochę się łobuz spieszy (ok. 3 minut a sprzęt
> pracuje od 1.5 miesiąca mniej więcej).
> Pobrałem synchronizator czasu i widzę że różnica wynosi ok. 3 sekund na
> dobę (komputer chodzi szybciej).

Zaplanuj sobie co trzy dni przestawianie zegarka o 9 sekund - zajmie Ci to
jakieś 6-8 sekund, więc dziennie wypadnie Ci 2 - 2,6(6), a jak poćwiczysz to
moze nawet mniej. A pewnie za jakieś 3 lata zmienisz płytę główną i może
twoja nowa umiejętność już się na nic nie przyda. Ewentualnie wystąpisz w
Chwili prawdy jako najszybciej przestawiający czas w komputerze człowiek

> PS. Co do zasilacza. Po początkowych problemach z wieszaniem się
> komputera od dłuższego czasu jest ok. Problem powodowała błędnie
> ustawiona zworka FSB na płycie. Zamiast na 133 była ustawiona na 100 i
> trochę to prockowi (albo pamięci) nie pasowało.

Powiem szczerze że o wiele bardziej przeszkadzało by to mi niż procesorowi.
W końcu zapłaciłeś za Athlona 2200+, a nie za jakieś ~1700+